Воскресенье, 21 Июнь 2015

Передача PaPaYa №39

Новости

Новости партнеров

Кризис трехлетнего возраста: бороться или мириться...

Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)

Боремся с лактостазом: памятка кормящей маме...

Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...

Дородовое воспитание: ждем и обучаем

Дородовое воспитание: ждем и обучаем...

Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...

Главная Новости

Як отримати tax free і як правильно купити на allegro.pl

Опубликовано: 21.10.2018

1. З  06.03.2017  в силу вступає новий прайс-лист на послуги, що надаються нашою компанією. Подробиці нижче:

Замовлення менш 300 zł:

•  15 zł  комісії  (для всіх клієнтів)

Замовлення понад 300 zł до 5 000 zł:

•  6%  від вартості замовлення + доставка (для клієнтів, які забрали  20 і більше замовлень)

•  7%  від вартості замовлення + доставка (для клієнтів, які забрали  менше, ніж 20 замовлень)

Замовлення понад 5 000 zł:

•  5%  від вартості замовлення + доставка  (для всіх клієнтів)

2. Запоруку  можна вносити в нашому офісі і кредитною карткою (кредитна карта доступна у тих, хто зробив 20 і більше замовлень). Сума застави від 100%, яку необхідно внести для того, щоб зробити замовлення. .

Якщо на рахунку недостатньо коштів, ви не зможете здійснити замовлення.  Необхідно поповнити рахунок грошима в одному з наших офісів.  Інших варіантів немає.

3. У разі виникнення питань, необхідно  перевірити наявність відповідей на сайті.  Тільки в разі відсутності відповідей слід зателефонувати або написати нам лист. Листи з питаннями, відповіді на які знаходяться на сайті,  будуть ігноруватися.

4.  Ми не повертаємо товари, замовлені через наш сайт.  Розміщуючи замовлення через наш сайт,  ви укладаєте договір з нами - ні з фірмою, у якій ви знайшли товар.  Наша компанія виконує послугу посередника під конкретне замовлення, тому й відсутність можливості повернення.

5. Щоб забрати заставу необхідно при собі мати платіжний чек,  незалежно від того,  аккаунт Ваш або Вашого друга.  Без платіжного доручення ми не повертаємо гроші.

6.  Товар, який отриманий, поверненню не підлягає.  Винятком є ​​ скарги , пов ' язані з пошкодженням Ми не повертаємо гроші і не замінюємо новим товар,  який був пошкоджений вже у нас, і не був перевірений при отриманні клієнтом, і ніхто зі співробітників не був проінформований про його пошкодженні.

7. Особи, які беруть товар за когось іншого, повинні знати  номера замовлення, прізвище та   ID  клієнта,  на кого цей товар прийшов.

8.  Ми не відправляємо товари до Бреста, Мінська або іншого населеного пункту.   Замовлений товар можна забрати тільки в нашому відділенні.

9. Ми замовляємо товари тільки з рахунком-фактурою.  Без будь-яких винятків.

10.  Не замовляємо вживаних товарів.   Без будь-яких винятків.

11.  Будь ласка, не надсилайте нам питання про товари, які б ви хотіли замовити.   Наприклад: який вага дитячого крісла?   чи можна замовити у цього продавця товар, за винятком того, що ...?   скільки буде коштувати доставка?   Консультаційні послуги по товарах ми не надаємо.  Ми надаємо тільки послуги з доставки товару до міста, зазначеного при замовленні.

12. Вартість доставки повинна бути розрахована клієнтом, щоб надалі не було нічого дивного в тому, що доставка з якихось причин стала в 2 рази більше, ніж ви очікуєте. Будь ласка, візьміть до уваги, що при замовленні доставка враховується  "przesyłkę kurierską pobraniową".

13. Відповіді на телефонні дзвінки, електронні листи, і інші запити  надаються тільки в робочий час.  Ми не даємо відповіді вихідним. Через електронну пошту і телефонні дзвінки (дивіться  3. пункт).

14. Час обслуговування / гарантії вважається  тільки робочими днями,  тобто по суботах і неділях не враховуються.

 

 

rss