Воскресенье, 21 Июнь 2015

Передача PaPaYa №39

Новости

Новости партнеров

Кризис трехлетнего возраста: бороться или мириться...

Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)

Боремся с лактостазом: памятка кормящей маме...

Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...

Дородовое воспитание: ждем и обучаем

Дородовое воспитание: ждем и обучаем...

Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...

Главная Новости

«Як торговельна марка компаній обманює нас кожен день?»

Опубликовано: 08.10.2018

видео «Як торговельна марка компаній обманює нас кожен день?»

The Great Gildersleeve: Halloween Party / Hayride / A Coat for Marjorie

«Найдешевші товари», «кращі в світі продукти», «найбільш якісні послуги»- чи дійсно це правда?


On the Run from the CIA: The Experiences of a Central Intelligence Agency Case Officer

Часто в об’яві певної фірми, компанії, підприємства бачимо торговельну марку, а вірніше його логотип, а також поряд з ним гучні написи в стилі «найдешевші товари», «кращі в світі продукти», «найбільш якісні послуги», але насправді в більшості випадків ці рекламні вислови не відповідають дійсності, більше того, вони часто суперечать реальним обставинам справи.

У зв’язку з цим виникає питання, чи легальне використання таких гучних слів підприємствами як частини своєї торговельної марки?

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ:

Державна служба інтелектуальної власності ще раз підтвердила (лист №2-7/9267 від 15.11.2012 р.), що зареєструвати можна практично будь-який знак для товарів і послуг, якщо він, звичайно, не занадто очевидно копіює вже відомий і зареєстрований знак і в цілому відповідає умовам отримання правової охорони, передбаченим ст.6 Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”.

Будь-які найгучніші і необгрунтовані словесні вислови, що повідомляють про те, що під цим знаком (брендом) продаються найбільш дешеві і/або найбільш якісні товари, не можуть бути перешкодою для реєстрації знаку для товарів і послуг, навіть якщо певна зацікавлена особа надасть обгрунтовані заперечення проти реєстрації такого знаку, коли інформація, що міститься в ньому, порушує законодавство про добросовісну конкуренцію.

rss