Воскресенье, 21 Июнь 2015

Передача PaPaYa №39

Новости

Новости партнеров

Кризис трехлетнего возраста: бороться или мириться...

Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)

Боремся с лактостазом: памятка кормящей маме...

Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...

Дородовое воспитание: ждем и обучаем

Дородовое воспитание: ждем и обучаем...

Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...

Главная Новости

Термін гарантії

Опубликовано: 29.10.2018

видео Термін гарантії

У Коломиї з-під коліс автівок вилітає бруківка, яку виклали рік тому

Ми дорожимо нашою репутацією і лояльністю наших клієнтів, і тому на всі товари, представлені в інтернет магазині VAZ-Shop поширюється дія гарантії. Термін гарантії на конкретний товар встановлюється виробником і може змінюватись в залежності від товару.


Бензопили STIHL від 3 999 грн!

Несправні товари проходять обов'язкову експертизу. Якщо придбані вами запчастини не працюють через заводський помилки, ми замінимо товар на новий або повернемо вам гроші. Запчастини, які перестали працювати у слідстві ДТП або з вини інших зовнішніх факторів гарантійному обслуговуванню не підлягають.


БЕЗПЕКА РУХУ (дорожня розмітка)

Увага! Зберігайте чеки від покупок, так як вони вважаються основним документом для гарантійного обслуговування.

Особливості повернення і обміну товару

Якщо придбані деталі вам не підходять, то ви можете повернути їх протягом 14 днів після дня купівлі. Але для повернення необхідно, щоб деталі зберегли товарний вигляд, а упаковка була не пошкоджена. Так само необхідно, щоб товар був новим, тобто не був у використанні.

На відділеннях служб доставки обов'язково перевіряйте ваш заказ на цілісність і схоронність. Пам'ятайте, що після підписання накладної декларації претензії з приводу стану товару більше не приймаються. При виявленні дефектів зверніться до менеджерів кур'єрської служби і нашого магазину.

rss