Воскресенье, 21 Июнь 2015

Передача PaPaYa №39

Новости

Витамин Д в таблетках для мужчин — обзор препаратов
Главная задача витамина Д — это сотрудничество с кальцием для построения костной ткани. Делает это витамин по средствам улучшения всасываемости кальция и фосфора в кишечнике, увеличения их уровня. В мужском

Киви - витаминная бомба
Киви содержит полезные вещества, которые активно стимулируют и быстро «поднимают» организм Врачи по праву считают киви настоящей витаминной бомбой, поскольку в нем содержится очень много полезных компонентов.

Витамины в спортивном питании
20 июня 2018 г. Что такое витамины ? Витамины – это вещества, которые производятся из витаминсодержащего сырья (как растительного, так и животного происхождения), а также вещества, созданные искусственно

Симптомы авитаминоза, причины и лечение


Витамины для стройности


Как сберечь витамины в ягодах?
Каждый знает, что ягоды являются природным источником витаминов – дары природы содержат богатую гамму полезных элементов. Как сберечь витамины в ягодах? Сайт mir-yagod.ru даст ряд ценных рекомендаций.

Самые полезные зимой витамины для организма
       С наступлением холодов, а зима в наших широтах в последние годы наступает рано, организм человека нуждается в дополнительных источниках витаминов и минеральных веществ. С ветрами,

Витамины для ногтей — чтобы ручки выглядели красиво!
Ухоженные руки – эти визитная карточка каждого человека, но, к сожалению, не всегда наши ручки выглядят идеально: морозы, несбалансированное питание и лень дают о себе знать. Но если за кожей мы еще хоть

Витамины для роста детям
Еще нужно учитывать и такой момент: если родители имеют средние показатели роста (160 – 175 см), то ожидать в семье будущего баскетболиста вряд ли разумно. Показатель роста ребенка заложен генетически

Какие витамины жизненно необходимы - Центр Космоэнергетики и Рэйки ИСИДА
Давно известно, что без витаминов нормальная жизнедеятельность человеческого организма невозможна. Какие же витамины и в каких количествах человеку необходимо получать ежедневно? Витамин А (аксерофтол,

Новости партнеров

Кризис трехлетнего возраста: бороться или мириться...

Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)

Боремся с лактостазом: памятка кормящей маме...

Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...

Дородовое воспитание: ждем и обучаем

Дородовое воспитание: ждем и обучаем...

Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...

Про проведення Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Опубликовано: 11.01.2019

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

05.11.2012  № 1/9-803

Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, правлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації, інститутам післядипломної педагогічної освіти

Про проведення Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості

На виконання Указу Президента України від 22 березня 2002 року № 284( 284/2002 ) " Про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості " та відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості( z0779-03 ), затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді від 29 серпня 2003 р. № 585/529/875, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 9 вересня 2003 р. за № 779/8100, XII Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням (далі — конкурс), відбудеться з 1 листопада 2012 року до 25 лютого 2013 року під гаслом " Об'єднаймося ж, брати мої! ".

Просимо організувати у регіонах проведення I-III етапів конкурсу у визначені строки відповідно до зазначеного вище Положення( z0779-03 ).

Зазначаємо, що творчі роботи переможців III етапу конкурсу у номінаціях " Література " та " Історія України і державотворення " (по 5 робіт із кожної номінації) у друкованому та електронному варіантах приймаються до 10 лютого 2013 року за адресою: 03035, м. Київ, вул. Урицького, 36, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, каб. 214, тел. (044) 248-18-13; e-mail: [email protected]

До розгляду у конкурсі приймаються роботи у номінаціях " Література " та " Історія України і державотворення ", які раніше не подавалися до участі в інших наукових та творчих конкурсах регіонального та державного рівнів.

Творчі роботи з історії мають носити дослідницький характер із обов'язковим залученням оригінальних джерел (джерела усної історії, архівні матеріали, матеріали періодики, мемуари, щоденники, кіно-фотодокументи тощо).

Репрезентована конкурсна робота має виявити здатність учня самостійно осмислити проблему з обраної теми, творчо та критично її дослідити, вміння збирати, систематизувати та аналізувати джерела та літературу, формулювати висновки.

До усіх творчих робіт (крім поезії) обов'язково додаються тези-анотації (короткий зміст роботи) обсягом до 2 сторінок. Конкурсна робота може бути виконана одним або кількома авторами. Наставниками юних дослідників можуть бути вчителі, викладачі, керівники гуртків тощо.

Текст творчої роботи з історії та літератури роздруковується на папері формату А4. Шрифт Times New Roman, кегль 14, інтервал полуторний. Обсяг 15-25 сторінок. Поля: ліве — 30 мм, нижнє і верхнє — по 20 мм, праве — 10 мм. Поетичні доробки учнів подаються у довільній формі.

Творчі роботи з літератури на тему: " Я — українець. До глибин родоводу. " за вибором автора можуть бути різноманітними за жанром.

Конкурсні роботи у номінації " Історія України і державотворення " мають складатися зі вступу, у якому автор обґрунтовує мету свого дослідження; основної частини, у якій розділи повинні мати назву та обов'язкове логічне завершення структурних компонентів основної частини; висновки; список використаних джерел і літератури в алфавітному порядку.

Роботи будуть оцінюватися відповідно до таких критеріїв:

проблемність, актуальність та новизна теми; оригінальність постановки проблеми; наявність джерел та літератури з проблеми;

стан наукової розробки теми (при цьому слід враховувати, чи досліджувалася вже обрана тема, чи достатньо забезпечена джерелами та інше);

структурування роботи; здатність автора збирати, систематизувати й аналізувати джерела та літературу; уміння висловлювати думку, робити висновки й узагальнення; переконливість аргументації у роботі; авторська позиція; оформлення довідково-бібліографічного матеріалу; грамотність поданого тексту, дотримання вимог правопису; візуалізація поданого тексту (оформлення роботи).

Наголошуємо, що разом з роботами конкурсантів необхідно надіслати супровідні документи, у яких чітко вказати прізвище, ім'я та по батькові учасника, дату його народження, домашню адресу, повну назву навчального закладу, клас, а також прізвище, ім'я, по батькові наставника, який його підготував до участі в Конкурсі, ксерокопії паспортів або свідоцтв про народження учасників, відповідно оформлені довідки-подання та копії паспортів наставників (1, 2, 11 сторінки).

Заступник Міністра

Б. М. Жебровський

{Текст взято з сайту МОНмолодьспорту України http://www.mon.gov.ua}

rss