Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)
Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...
Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...
Опубликовано: 08.10.2018
Голова обласної державної адміністрації Сергій Кузьменко попрацював на "гарячій лінії ОДА", що функціонує у рамках обласного контактного центру, передають «Новини Кіровоградщини».
У такий спосіб губернатор провів своєрідний телефонний прийом громадян, адже свої звернення йому адресували мешканці з різних куточків області.
Після завершення спілкування Кузьменко поцікавився у керівника центру Олександра Можного, наскільки активно телефонують мешканці області, про що найбільше запитують, які періоди дня "найгарячіші".
Можний повідомив, що в центрі працюють 5 операторів, котрі можуть одночасно спілкуватися з п’ятьма заявниками, є також додаткові лінії.
В день приймається від 30 до 150 дзвінків. Приблизно щодо половини звернень оператори відразу надають консультації чи роз’яснення, завдяки цьому абонент отримує необхідну для нього інформацію, тому вже не потребує подальшого втручання інших інституцій.
Протягом робочого дня (а він триває з 8.00 до 18.00) періоди найбільшої активності заявників – початок дня та його завершення.
Loading...