Воскресенье, 21 Июнь 2015

Передача PaPaYa №39

Новости

Витамин Д в таблетках для мужчин — обзор препаратов
Главная задача витамина Д — это сотрудничество с кальцием для построения костной ткани. Делает это витамин по средствам улучшения всасываемости кальция и фосфора в кишечнике, увеличения их уровня. В мужском

Киви - витаминная бомба
Киви содержит полезные вещества, которые активно стимулируют и быстро «поднимают» организм Врачи по праву считают киви настоящей витаминной бомбой, поскольку в нем содержится очень много полезных компонентов.

Витамины в спортивном питании
20 июня 2018 г. Что такое витамины ? Витамины – это вещества, которые производятся из витаминсодержащего сырья (как растительного, так и животного происхождения), а также вещества, созданные искусственно

Симптомы авитаминоза, причины и лечение


Витамины для стройности


Как сберечь витамины в ягодах?
Каждый знает, что ягоды являются природным источником витаминов – дары природы содержат богатую гамму полезных элементов. Как сберечь витамины в ягодах? Сайт mir-yagod.ru даст ряд ценных рекомендаций.

Самые полезные зимой витамины для организма
       С наступлением холодов, а зима в наших широтах в последние годы наступает рано, организм человека нуждается в дополнительных источниках витаминов и минеральных веществ. С ветрами,

Витамины для ногтей — чтобы ручки выглядели красиво!
Ухоженные руки – эти визитная карточка каждого человека, но, к сожалению, не всегда наши ручки выглядят идеально: морозы, несбалансированное питание и лень дают о себе знать. Но если за кожей мы еще хоть

Витамины для роста детям
Еще нужно учитывать и такой момент: если родители имеют средние показатели роста (160 – 175 см), то ожидать в семье будущего баскетболиста вряд ли разумно. Показатель роста ребенка заложен генетически

Какие витамины жизненно необходимы - Центр Космоэнергетики и Рэйки ИСИДА
Давно известно, что без витаминов нормальная жизнедеятельность человеческого организма невозможна. Какие же витамины и в каких количествах человеку необходимо получать ежедневно? Витамин А (аксерофтол,

Новости партнеров

Кризис трехлетнего возраста: бороться или мириться...

Ваш малыш, еще вчера такой послушный и покладистый, вдруг начинает вести себя необычно.Подробнее (http://www.prostobaby.com.ua/zdorove/psihologiya/stati/krizis_trehletnego_vozrasta_borotsya_ili_miritsya)

Боремся с лактостазом: памятка кормящей маме...

Грудное вскармливание – чудесный период единения мамы и малыша. Но это замечательное время бывает омрачено различными проблемами с молочной железой,...

Дородовое воспитание: ждем и обучаем

Дородовое воспитание: ждем и обучаем...

Во время беременности будущего малыша можно не только любить, ждать, общаться с ним и всячески оберегать – его, как бы...

Фізичний і розумовий розвиток дитини-дошкільника четвертого року життя

Опубликовано: 22.10.2018

видео Фізичний і розумовий розвиток дитини-дошкільника четвертого року життя

Мовленнєво ігрова діяльність, як метод навчання дітей дошкільного віку

За перші три роки свого життя дитина встигає пройти величезний шлях у своєму розвиткові, і на кінець третього року вона вже готова піднятися на новий щабель дитинства. 


Заняття з раннього розвитку у Центрі сімейного розвитку «Щаслива родина»

 

Найбільш важливе досягнення чотирирічної дитини  полягає в тому, що дії  дитини набувають цілеспрямованого характеру. Займаючись різними видами діяльності — грою, малюванням, конструюванням, а також у повсякденній поведінці діти починають діяти відповідно до поставленої мети, хоча через нестійкість уваги вони можуть і забути про неї, оскільки відволікаються, залишають одну справу заради іншої. Але з поступовим оволодінням технікою дій дитина стає сміливішою та самостійнішою; цьому сприяє повсякденна практика. У чотири роки дитина вже може багато зробити сама, не чекаючи і не вимагаючи допомоги з боку дорослих (наприклад, бачить, що вода пролита на столі, сама бере ганчірку і витирає).

Загальну картину фізичного розвитку чотирирічної дитини можна змалювати так: порівняно з першими трьома роками життя темпи росту уповільнюються, малюк не так швидко додає у рості і вазі. Протягом року маса тіла збільшується на 1,5—2 кг, зріст на 5—7 см; у чотири роки маса тіла дитини становить близько 16,5 кг, зріст — 102 см.

Саме з цього віку починається помітне накопичення м'язової сили, збільшується витривалість, зростає рухливість. Важливо звернути увагу на те, що кісткова система зберігає ще в окремих місцях хрящову будову (кисті рук, кістки гомілки, деякі частини хребта). Це свідчить про те, як важливо постійно слідкувати за правильним положенням тіла дитини під час сну тощо.

Нервова система малюка також найбільш вразлива і вимагає дбайливого ставлення до неї з боку дорослих.

У чотири роки відбуваються істотні зміни в характері і змісті діяльності дитини, у розвиткові окремих психічних процесів, у стосунках з людьми.

Великого значення набувають у розвиткові дитини творчі ігри , коли дитина бере на себе певну роль і підпорядковує  їй свою поведінку. В цих іграх виявляється інтерес дитини до світу дорослих, які для неї є взірцем поведінки. Спільні ігри дітей починають переважати над індивідуальними та іграми поруч, проте достатньої погодженості між учасниками ще немає, і тривалість гри невелика. Ігри у цьому віці не зберігають довгий час один і той же сюжет. Він легко і швидко міняється. Варто дитині побачити, як хтось з ровесників грає з якоюсь іграшкою або згадати, як минулого разу, наприклад, прикрашали ялинку чи займались «навантаженням дров» на машину, або якусь іншу подію, як почата гра припиняється і дитина швидко забуває, у що вона зовсім недавно грала. Гра йде стрибкоподібно, один сюжет швидко змінюється іншим. Навколишнє життя відтворюється в іграх дітей дуже злито та нероздільно. (Наприклад, зображуючи літак, дитина сидить на кубиках, тримає у руках кубик з будівельного матеріалу та «гуде». Тут злилися разом і образ літака, і образ пілота; його дії та звук мотора. Так і не зрозуміло, що ж дитина відтворила у своїй грі?).

Оця злитість образів у грі є дуже характерною для малюків. Її знаходимо і в інших видах діяльності дитини, наприклад, під час відтворення складних сюжетів малюнка   або   розповідання   чогось.

В іграх малюків яскраво виявляється нестійкість їхньої уваги, підвищена емоційна збудженість. Здатність до вольових зусиль ще дуже слабо розвинута у чотирирічного дошкільника. Але граючись у пілота або міліціонера, лікаря або продавця, дитина вимушено обмежує, стримує себе тією роллю, якої вимагає гра і саме так вправляється у вольовій витримці. Перераховані особливості свідчать про своєрідну психіку дитини. Знання цих особливостей підказують і вихователеві і батькам, що треба робити, як керувати дитячими іграми, щоб забезпечити найкращі умови для розвитку маленьких дітей. Дитина часто ще не вміє гратися, вона не народжується з цією здатністю, тому дорослому потрібно навчити її цієї діяльності. Роль вихователя і батьків тут повинна бути більш активною (потрібно стимулювати, підказувати тему гри, організовувати діяльність дитини і включати її у спільну гру з кимсь з дітей тощо).

У зображувальній діяльност і і конструюванні діти переходять до обдуманого зображення предметів, хоч засоби реалізації задуму ще недосконалі. У малюванні можливості дитини починають визначатися графічними образами, уявленнями про те, яким зображуваний предмет має бути на папері.

Поступово кількість графічних образів зростає, відповідно розширюється і діапазон зображуваних дитиною предметів. У процесі гри, малювання чи конструювання дитина ознайомлюється з властивостями предметів, розвиваються її сприймання, мислення, уява тощо.

 

 

Особливості психіки чотирирічної дитини

 

"Малятко" Програма виховання дітей дошкільного віку

rss